Klachtenregeling
Welkom bij Bright Accountants en Adviseurs B.V.. Wij hechten grote waarde aan integriteit en transparantie in al onze zakelijke activiteiten. Echter, waar gewerkt wordt, kunnen fouten worden gemaakt. Als onderdeel van ons streven naar een ethische en verantwoorde bedrijfsvoering, hebben wij een klachtenregeling opgesteld. Deze regeling heeft als primaire doelstelling het creëren van een veilige en vertrouwelijke omgeving waarin medewerkers, cliënten, leveranciers en andere belanghebbenden eventuele misstanden of onregelmatigheden binnen onze organisatie kunnen melden.
Mocht u een klacht hebben verzoeken wij u deze klacht met ons te bespreken. Vaak kunnen klachten tijdens een goed gesprek, telefonisch of in persoon, worden opgelost. Mocht de klacht met een gesprek niet zijn verholpen of leent de klacht zich niet voor een gesprek dan kunt u de klacht formeel, schriftelijk indienen.
Onze organisatie verplicht zich tot een zorgvuldige behandeling van alle meldingen en zal passende maatregelen nemen om eventuele geconstateerde misstanden te onderzoeken en af te handelen. We streven naar voortdurende verbetering van onze processen en procedures om een integere bedrijfscultuur te waarborgen.